15 лютого 2019 року в НРЦ «Левеня» відбулася медико-педагогічна рада на тему «Розвиток мислення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в контексті математичної компетентності».
Людина в усі часи свого існування завжди прагнула бути творцем свого життя, ініціювати і здійснювати практичні дії, процеси пізнання, спостереження та інші види специфічної людської активності та їх творчого осмислення.
Педагоги мали можливість обговорити види мислення, способи, логічні операції в структурі мислення, дійшли висновку, що мислення, емоції та поведінка тісно переплітаються між собою, взаємовпливають одне на одне, змінюючи наше життя. Детальніше розібралися в особливостях творчого і критичного мислення, уточнили відмінності між ними.
Працівники практично ознайомилися з особливостями занять і уроків з математики у дошкільному і молодшому шкільному віці. Зокрема, поглибили знання про розвиток мислення в контексті математичної компетентності з таких понять, як «форма», «колір», «величина», «кількість» в дітей дошкільного віку, а також розв’язування виразів, нестандартних та логічних задач — у молодшому шкільному віці.
Педагоги особисто мали змогу спробувати використати логічне мислення, розв’язуючи нестандартні завдання (завдання з сірниками, вихід за межі фігур тощо).