Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Рання комплексна допомога дітям з особливими освітніми потребами та їх родинам: реалії та перспективи»

46508874_2181481665219373_5559693005549469696_n 46671712_2181481971886009_1869163655480737792_n
46516977_2181487401885466_3293398566298451968_n 46513970_2181482748552598_6352641446968819712_n
46513759_2181487578552115_7519275128589385728_n 46513330_2181483065219233_8510638350275706880_n
46510547_2181482231885983_9013586072973606912_n 46800600_2181482618552611_1626565880919883776_n

Другий день конференції розпочався з виступу кандидата педагогічних наук, доцента, директора Комунального закладу Львівської обласної ради «Навчально-реабілітаційний центр «Левеня» Віри Ремажевської, яка поділилася досвідом організації ранньої комплексної допомоги дітям з сенсорними порушеннями в Україні. У рамках Всеукраїнського педагогічного експерименту МОН на базі «Левеня» педагоги узагальнюють роботу Центру ранньої допомоги, свої досягнення у навчанні та вихованні сліпоглухих дітей. Віра Миколаївна розповіла про практичні семінари, конференції та тренінги, які щороку проводяться у закладі, наголосила на важливості просвітницьких заходів у загальноосвітніх школах, тренінгів з просторового орієнтування з метою формування серед громадськості розуміння проблем незрячих. Учасники мали змогу оглянути Центр ранньої допомоги та відділення для дітей з комплексними порушеннями. Педагоги закладу поділились своїми напрацюваннями у цій сфері, розповіли про важливість вчасного виявлення полісенсорних порушень у дітей, ознайомили з методами роботи з ними та наголосили на необхідності залучення батьків до процесу реабілітації. Представники дошкільної освіти з різних регіонів України почерпнули багато корисного для своєї подальшої роботи, зацікавились багатьма ідеями, які можна втілити у своїх закладах.

Опубліковано у Заходи. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.