04 січня 2019 року в 1-му корпусі НРЦ «Левеня» відбувся тренінг «Соціально-побутове та просторове орієнтування» для педагогів закладу, який організували та провели вчителі-дефектологи.
Спитаєте: «Навіщо?» А для того, щоб педагоги мали змогу ще більше зрозуміти труднощі в побуті та при переміщенні дітей з порушеннями зору. Адже формування вмінь та навичок із соціально-побутового та просторового орієнтування є важливим компонентом корекційної роботи і допомагають дітям бути більш впевненими та самостійними у житті. Наприклад, під час прийому їжі, дотриманні правил гігієни, догляду за одягом і взуттям, орієнтуванні в мікро- та макропросторі, користуванні закладами соціальної сфери.
Під час тренінгу панувала спокійна та дружня атмосфера! Педагоги збагатили свої знання про види та основні завдання соціально-побутового орієнтування, правильну техніку переміщення та супроводу дитини. Всі учасники виконували практичні завдання із соц-побуту у пов’язках для очей (пришивали ґудзики до тканини, визначали значки купюр та номінали монет, сортували їх, класифікували предмети щоденного вжитку (з кухні, ванни, дитячої кімнати, майстерні), одягали ляльок у відповідний одяг) та з просторового орієнтування (обстежували простір та предмети в ньому, переміщувалися по коридору, сходах). Педагоги переконалися, що володіння навичками із самообслуговування та технікою безпечного переміщення є дуже важливим у житті кожної людини. Загалом тренінг пройшов позитивно та пізнавально для всіх!
Учасники поділилися своїми враженнями:
Анна: «Відчула на собі, як це, краще зрозуміла труднощі дітей з порушеннями зору. Тому буду ще більше уваги приділяти формуванню у них навичок самообслуговування та просторового орієнтування».
Ірина: «Молодці! Тренінг був дуже цікавим».
Наталія: «Було супер! Щиро дякую, колеги!».