20 листопада 2018 року в НРЦ «Левеня» відбулися засідання методоб’єднань педагогів.
Вчителі І відділення розглянули питання розвитку в учнів початкових класів комунікативних умінь (а саме – слухання і говоріння), які є складовою частиною формування компетентності спілкування державною мовою. Навчання дітей має бути цікавим, захопливим. Вчителі поділилися досвідом проведення ігор, виконання інтерактивних завдань, які сприяють формуванню аудіативних умінь, монологічного мовлення. Педагоги ознайомилися з можливостями уроків музичного мистецтва для формування та розвитку діалогічного мовлення учнів.
Вихователі І відділення обговорили проблему виховання любові та дбайливого ставлення до природи в творчій спадщині В. Сухомлинського, поділились досвідом створення екологічної стежини та наголосили на її основних функціях, а також провели практичне заняття «Дослідницька діяльність молодших школярів у спеціальній початковій школі».
Вихователі ІІ відділення обговорили методику проведення свят та розваг для дітей дошкільного віку з проблемами зору. Всі присутні мали змогу взяти участь у командній грі по розробці сценаріїв тематичної розваги, використовуючи набуті знання.
Педагоги ІІІ відділення обговорили методику проведення ранкових зустрічей для дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах НУШ. Всі присутні взяли участь у майстер-класі з організації ранкової зустрічі, поділилися досвідом проведення вітання, групового заняття, обміну інформацією, щоденних новин. Педагоги визнали особливу роль ранкових зустрічей в житті дітей та їх позитивний вплив на атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день.
На методоб’єднанні спеціалістів було обговорено основні корекційні методики з просторового орієнтування, лікувальної фізкультури та соціально-побутового орієнтування. А також проаналізовано вплив рухової активності на психомоторний розвиток дитини та наголошено на прикладах зацікавлення до фізичних вправ. На завершення засідання педагоги мали змогу взяти участь в тренінгу щодо правильних технік переміщення, захисту, обстеження простору, супроводу дитини та під час різноманітних ігор відчути вплив фізичних вправ та музики на організм.