Практичні семінари для працівників НРЦ “Левеня”

img_4167 img_4168
img_4196 img_4199
img_4186 img_4202

27 грудня у 1-му відділенні Комунального закладу Львівської обласної ради «Навчально-реабілітаційний центр «Левеня» пройшли два практичні семінари для педагогів «Особливості корекційної роботи з дітьми аутичного спектру» та «Особливості сприймання сліпими тактильних зображень».

Під час семінару «Особливості колекційної роботи з дітьми аутичного спектру» педагоги прослухали доповідь та подивилися відеопрезентацію з теми «Аутизм», а також отримали конкретні поради щодо роботи з такими дітьми. Вкінці семінару присутні переглянули невеликий відеофільм, в якому викладені основні підходи корекції дітей з аутизмом.

Другий практичний семінар – Особливості сприймання сліпими тактильних зображень – включав у себе три етапи. Педагогів розділили на три групи, і кожен з них почергово брав участь у різних формах роботи з тактильними відчуттями. Перша група вчилася працювати із текстами шрифтом Брайля та принтером Брайля – спеціальним пристроєм для друку рельєфно-крапковим шрифтом та тактильної графіки. Такі принтери дають змогу виводити на друк тексти, виконані у будь-якому текстовому редакторі, і створювати брайлівські документи.

Інша частина педагогів тактильно із застосуванням пов’язок на очі досліджувала різні предмети ігор для дітей з особливими потребами, зокрема грали у спеціальне доміно, намагалися визначити предмети за їхніми контурами, проходили спеціальні лабіринти.

Третя група учасників семінару у спеціальних окулярах, які імітують зір при різних діагнозах захворювання очей, читала зразки текстів різних шрифтів та розмірів, досліджувала малюнки та графічні символи, виконані за допомогою технік для дітей з особливими освітніми потребами.

Учасники семінару почергово на собі випробували кожен з трьох видів сприймання тактильних зображень і переконалися у важкості відчуттів за допомогою чутливості пальців.

Опубліковано у Заходи. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.