9 вересня 2015 року Комунальний заклад Львівської обласної ради «Навчально-реабілітаційний центр «Левеня» відвідали експерти офісу Уповноваженого Президента України з прав дитини: Марина Ярошук, Володимир Бондар, Тетяна Кукса, а також засновник Міжнародної громадської організації «Дитина з майбутнім» – Лариса Рибченко.
Представники Уповноваженого Президента України з прав дитини ознайомились з досвідом організації навчально-реабілітаційної роботи в закладі, зокрема зі сліпоглухими дітьми. Відвідали центр ранньої допомоги, де проводиться діагностика дітей і консультаційна допомога батькам, зустрілися з працівниками і адміністрацією НРЦ «Левеня». В процесі зустрічі обговорювались питання державної політики, щодо дітей з особливими потребами, а саме організаційні нюанси, проблеми і досягнення експериментального майданчика Міністерства освіти України – навчально-реабілітаційного центру «Левеня».
Директор НРЦ «Левеня», Заслужений працівник освіти України, Віра Миколаївна Ремажевська зазначила, що саме багаторічний досвід роботи закладу дає можливість стверджувати про те, що активне перепрофілювання шкіл-інтернатів у навчально-реабілітаційні центри без зміни змісту навчально-корекційної, реабілітаційної роботи є всього-на-всього зміною вивіски. Тому, як показує досвід, навчально-реабілітаційний центр – це зовсім новий тип освітнього закладу з новою філософією ( в першу чергу це допомога дітям, які інклюзовані в загальноосвітні школи а також реабілітація та навчання дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку).
Обговорюючи нові підходи до організації навчання і реабілітації дітей з особливими освітніми потребами, на прикладі НРЦ «Левеня», представники Уповноваженого президента попросили висловили бачення керівництва щодо: ефективності роботи психолого-медико-педагогічних консультацій. Саме від професіоналізму членів ПМПК залежить подальша доля дитини; створення єдиної бази даних дітей, які народилися з патологією розвитку; української моделі ранньої комплексної допомоги дітям з проблемами психофізичного розвитку; організації навчання дітей зі складними порушеннями; фінансування спеціального навчання і реабілітації дитини з особливими освітніми потребами за принципом – «гроші за дитиною»; забезпечення спеціальних навчальних закладів та ЗНЗ, куди включені діти особливими освітніми потребами, підручниками, зошитами, спеціальними дидактичними та діагностичними матеріалами.
Ретельне вивчення та аналіз існуючого досвіду навчання і реабілітації дітей з особливими потребами представниками Уповноваженого Президента України з прав дитини дає впевненість у тому, що за зразком більшості європейських країн навчання таких дітей буде здійснюватись під особистим патронатом і контролем Президента України.