20 вересня 2016 року на базі навчально-реабілітаційного центру «Левеня» відбулося засідання методичного об’єднання вчителів-дефектологів та вчителів-логопедів спільно з лікарем-окулістом та лікарем-невропатологом на тему: «Сенсорна стимуляція». Вчителі-дефектологи повторили анатомію та фізіологію зорового аналізатора, пригадали етапи формування зорових функцій.
Лікар-окуліст розповіла про зорове навантаження учнів та вихователів і тривалість процедур зорової стимуляції. Присутні детально розглянули кожен з методів сенсорної стимуляції при різних захворюваннях ока: субатрофії зорових нервів, ретинопатії недоношених новонароджених, амбліопії різного ступеню, глаукомі, міопіі та інших видах вродженої та набутої патології зорового аналізатора. Лікар-невролог зосередила увагу на особливостях психоневрологічного розвитку дітей з ураженням зору та ЦНС: ДЦП, судомному синдромі, наслідках гіпоксично-ішемічного ураження головного мозку, гідроцефалії, ММД.
Лікарі надали рекомендації щодо кількісного та якісного впливу зорових навантажень дітей дошкільного віку в сенсорній кімнаті НРЦ «Левеня». Учителі-дефектологи підготували методичні рекомендації з раціонального використання методики та заохочення пацієнтів формування позитивного ставлення дітей до апаратного лікування.
Усі педагоги вивчили вплив кожного з апаратів на зорову систему дитини та обмінялися враженнями. Після міні-семінару вчитель-дефектолог НРЦ «Левеня» Орися Романівна Колоскова наголосила на необхідності комплексного командного підходу педагогів та лікарів і реабілітації дітей з особливими освітніми потребами.