Volodymyra Velykoho str., 87A, Lviv, Ukraine
+38 (032) 263-41-72, 263-40-88
lewenia@ukr.net

Засідання методичних об’єднань педагогів

Вихователі ІІІІ--Відділення
Дефектологи 5Дефектологи 3
Вчителі 2Вихователі ІІ

Канікули – найкращий час для обміну досвідом та ідеями.

25–26 березня в Комунальному закладі Львівської обласної ради «Навчально-реабілітаційний центр «Левеня» відбулися засідання методичних об’єднань педагогів.

Вчителі I відділення розглянули питання освітнього середовища та навчальні матеріали, адаптовані для дітей з порушеннями зору в контексті освітньої реформи. Ознайомилися з досвідом педагогів за темами: формування та розвиток читацьких навичок у сліпих дітей, розвиток творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку зі зниженим зором на уроках української мови, використання інтерактивних технологій.

Вихователі I відділення обговорили важливість використання народної символіки, обрядів, усної народної творчості в екологічному вихованні молодших школярів, працювали в малих групах за темою «Використання дидактичних ігор та екологічних казок під час ознайомлення учнів молодших класів зі зниженим зором з довкіллям».

На засіданні методоб’єднання дефектологів, логопедів, вчителів фізкультури, ЛФК, інструкторів фізкультури та психологів обговорили питання розумового розвитку та переглянули відео з презентацією про організацію ранньої допомоги. Презентували матеріали, а саме: програми з орієнтування в просторі, з ЛФК, з корекції пізнавальної діяльності, ігри-вправи на зорову стимуляцію, на розвиток дрібної моторики, провели коучінг з використання сенсорної кімнати.

«Гра – провідний вид діяльності у розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями зору» – питання, яке обговорювали педагоги ІІ відділення під час березневого методоб’єднання. Мета засідання – організація ігрової діяльності дошкільнят з проблемами зору протягом дня: успішна, весела, різноманітна, захоплююча, навчальна…

На метод’обєднанні педагогів III відділення розглядали питання про особливості організації освітнього процесу для дітей з комплексними порушеннями психофізичного розвитку: навчання письма і читання шрифтом Брайля, розвиток дрібної моторики, особливості організації навчання спілкування сліпоглухих.

Також педагоги обговорили та проаналізували проведені відкриті заходи. Зустрічі пройшли у дружній, доброзичливій атмосфері. Педагоги побажали один одному творчих успіхів та натхнення.


Leave a review: